I did the Shinto shrine visiting today.

今天、我去了「北野天滿宮」。

I prayed about university entrance examination.

祈禱了我的大學入學考試合格

Because I want to be a nurse so I must pass to this examination.

理由是、我想成為護士。因此、我必須為大學入學考試合格。

Do my best 加油,我!!

   100926_1436~01.jpg  

     With mam

 今日は北野天満宮に大学合格祈願をしに行ってきました

看護師になるためにはこの試験に合格しなければ…

頑張れ!!私

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    maimai 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()